Tomasz Michalak: Dlaczego nie ufam Mariuszowi Seńce

Image_1

Panie starosto Seńko, wojewoda uchylił Pańską decyzję w sprawie wydania pozwolenia na budowę myjni na os. Wyzwolenia. Dostał Pan szansę, aby przychylić się do próśb mieszkańców Turku. Woli Pan jednak ponownie stanąć po stronie inwestora. Woli Pan być bezdusznym urzędnikiem, niż wybieranym przez mieszkańców politykiem. Przypominam, że to właśnie mieszkańcy na Pana głosowali, a nie jacyś inwestorzy! Teraz Pan od mieszkańców Turku się odwraca!

Swoją decyzję podjął Pan pomimo braków w dokumentacji oraz stosownych zezwoleń. Mógł Pan ten fakt wykorzystać, aby stanąć po stronie mieszkańców Wyzwolenia. Bardziej woli Pan jednak iść na spór z mieszkańcami, niż próbować postawić się inwestorowi. A wiem, że Pan potrafi: przeciwstawił się Pan budowie masztu telefonicznego w gm. Przykona. W Turku natomiast potrafił Pan doczepić się do piasku, przez co nie wydał Pan pozwolenia na budowę Centrum Sportów Plażowych na terenie OSiR. Obie decyzje te podważył wojewoda. Proszę zatem odpowiedzieć: czy jest Pan niekompetentny, czy też uprawia Pan w ten sposób politykę? Ja nie widzę innych możliwości?

Oczywiście, jak na urzędnika przystało, zasłania się Pan prawem. Ale czy we wszystkich przypadkach? Nie znalazłem w mediach Pańskiego stanowiska, dotyczącego wyboru Pana Gibaszka na p.o. dyrektora szpitala. Adwokaci wypowiadali się w tej sprawie jasno, że NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI PRAWNEJ! Z Pana strony cisza… A co z wątpliwościami dotyczącymi konkursów na dyrektora ZSR w Kaczkach Średnich oraz poradni pedagogicznej? Sprawa ucichła, a Pan jakoś nie kwapi się, aby ją wyjaśnić.

W lokalnym tygodniku czytałem, że inwestor jakoś nie czekał za pozwoleniem na budowę, aby zacząć budować myjnię. Czy było to zgodne z prawem? Sam już nie wiem, dlaczego Pan tak bezgranicznie ufa temu inwestorowi. Wiem jedno: ja, mieszkaniec Turku, nie zaufam Panu nigdy!

Tomasz Michalak

Tuliszków: Plac Powstańców Styczniowych 1863 r. wy...
„Kapela Zza Roga” bawi mieszkańców

Podobne wpisy

 

Komentarze 9

Gość - getuk w piątek, 17 sierpnia 2018 12:25

Powiedz człowieku gdzie jest umowa antosika z getekiem?

Powiedz człowieku gdzie jest umowa antosika z getekiem?
Gość - gienek w czwartek, 16 sierpnia 2018 11:31

A kim pan jest? Czy panu można zaufać? Bo znam rózne opinie i wiem, że nie.

A kim pan jest? Czy panu można zaufać? Bo znam rózne opinie i wiem, że nie.
Gość - Lok w środa, 15 sierpnia 2018 12:12

Michalak chłopie kim ty jesteś?? Weź się za robotę bo antosik ciebie też zostawi jak przestaniesz być potrzebny

Michalak chłopie kim ty jesteś?? Weź się za robotę bo antosik ciebie też zostawi jak przestaniesz być potrzebny
Gość - stop glupocie w środa, 15 sierpnia 2018 11:43

Powiedz Pan czy Antosik zagłosował za tym, żeby w tym miejscu powstały w minium 60% usługi? Wiemy, że tak. To albo jest głupcem i Pan równiez albo bierze łapówki.

Powiedz Pan czy Antosik zagłosował za tym, żeby w tym miejscu powstały w minium 60% usługi? Wiemy, że tak. To albo jest głupcem i Pan równiez albo bierze łapówki.
Gość - anty w środa, 15 sierpnia 2018 11:38

Antosik Nawet budzet obywatelski spierdzielil- najpierw jego podwladna paczesna kradla glosy a teraz chodnika nie potrafi wybudowac. niech ten ludek ucike do dobrej tam sie wykazuj. PORAZKA

Antosik Nawet budzet obywatelski spierdzielil- najpierw jego podwladna paczesna kradla glosy a teraz chodnika nie potrafi wybudowac. niech ten ludek ucike do dobrej tam sie wykazuj. PORAZKA
Gość - Obser...wator w środa, 15 sierpnia 2018 11:15

Dlaczego nie ufam burmistrzowi Antosikowi

1)zaakceptował zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla oś.Wyzwolenia, które umożliwiają budowę myjni przy Parku Tura, a teraz szuka winnych wszędzie tylko nie u siebie!!!
Radni są też za to odpowiedzialni. Starosta analizuje tylko zgodność z MPZ i tyle, to nie jest jego widzimisie!

2)burmistrz mówił mamy to, chodziło o fotowoltaikę i co, wielkie g...no. Miał być skuteczny, innym się udało np.w Tuliszkowie. U nas 326 rodzin straciło szanse na tańsze utrzymanie domów.

3)obniżka za śmieci, które były podobno drastycznie zawyżone, miało być dużo taniej, a tymczasem obniżka wyniosła całe 1 zł- co tu zrobić z tymi oszczędnościam? 12 zł na rok, spodziewaliśmy się obniżek na poziomie conajmniej 20%!

3) Kolejne utracone szanse to: INWESTORZY, którzy mieli pojawiać się strefie, podobno Czapla i TIG blokowali napływ nowych firm, nowy burmistrz miał ściągać firmy i tworzyć miejsca pracy, pytam się gdzie są te firmy na miarę VW?

3) wzrost liczby ludności miasta- kolejny niewypał, miasto się wyludnia, spadek liczby mieszkańców jest gigantyczny, za 10 lat z wodnego placu zabaw będą korzystali emeryci ze Spółdzielców i Wyzwolenia i dzieci z Gminy sąsiednich, bo tam się ludzie osiedlają, my w Turku mamy za to nowe ogrodzenie cmentarza;-) bardzo rozwojowa inwestycja,

4) nowe drogi i infrastruktura dla ludzi młodych, którzy chcą zostać w mieście i tu budować domy - brak takich inicjatyw ze strony burmistrza, jedynie inwestycje na oś.Leśna to projekt rozpoczęty za Czapli, nowy pomysł od Radnych na kolejne strefy rozwojowe w Turku - BRAK, liczy się kawałek chodnika, latarnia, ławka i dojazd pod klatkę samochodu z zakupani jak na Ul.Wyszyńskiego,

5)populizm i rozdawnictwo mam na myśli budownictwo socjalne i komunalne, większość ludzi, którzy chcą pracować mają pracę i zarabiają na tyle, że starcza im do pierwszego, przy bezrobociu na poziomie 4% nie pracują tylko ludzie, którzy nie chcą pracować,

6) inwestycje drogowe sprzyjające rozwojowi gminy Turek, a nie Turku - ul.Kaczmarskiego, nie jest to droga rozwojowa dla miasta tylko Grabieńca i Obrzębina za nasze podatki, proszę teraz szanownych radnych i burmistrza, ażeby zwrócili się z petycją do gminy o dofinansowanie ul.Dąbrowskiego, Sportowej, Kączkowskiego, Orzeszkowej itp.

7)zaniechania dotyczące budowy drogi 3Z!!! Gigantyczne kwoty na opracowanie dokumentacji pod budowę tej drogi, ogromne potrzeby istnienia tej drogi w tej części miasta i wielkie g...no. Najgorsze jest to, że burmistrz odpowiedzialność za niepowodzenie tej inwestycji upatruje u Pańczyka, pokazuje tym samym swoją bezradność, brak zaangażowania i determinacji w ten projekt.Pańczyk stał się kozłem ofiarnym rozgrywki budżetowej i wytłumaczeniem Pana NIC nie mogę!!! z tym zrobić!!!!

8) wycofanie z budżetu opracowania dokumentacji projektowej pod budowę ul Sosnkowskiego, bez informacji o tym fakcie mieszkańców, pocichu, potajemnie, może nie zauważą! W zamian ufundowano drogę dojazdową do budowy gabinetu lekarskiego pewnego lekarza (ul.Piwna).

Dlaczego nie ufam burmistrzowi Antosikowi;) 1)zaakceptował zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla oś.Wyzwolenia, które umożliwiają budowę myjni przy Parku Tura, a teraz szuka winnych wszędzie tylko nie u siebie!!! Radni są też za to odpowiedzialni. Starosta analizuje tylko zgodność z MPZ i tyle, to nie jest jego widzimisie! 2)burmistrz mówił mamy to, chodziło o fotowoltaikę i co, wielkie g...no. Miał być skuteczny, innym się udało np.w Tuliszkowie. U nas 326 rodzin straciło szanse na tańsze utrzymanie domów. 3)obniżka za śmieci, które były podobno drastycznie zawyżone, miało być dużo taniej, a tymczasem obniżka wyniosła całe 1 zł- co tu zrobić z tymi oszczędnościam? 12 zł na rok, spodziewaliśmy się obniżek na poziomie conajmniej 20%! 3) Kolejne utracone szanse to: INWESTORZY, którzy mieli pojawiać się strefie, podobno Czapla i TIG blokowali napływ nowych firm, nowy burmistrz miał ściągać firmy i tworzyć miejsca pracy, pytam się gdzie są te firmy na miarę VW? 3) wzrost liczby ludności miasta- kolejny niewypał, miasto się wyludnia, spadek liczby mieszkańców jest gigantyczny, za 10 lat z wodnego placu zabaw będą korzystali emeryci ze Spółdzielców i Wyzwolenia i dzieci z Gminy sąsiednich, bo tam się ludzie osiedlają, my w Turku mamy za to nowe ogrodzenie cmentarza;-) bardzo rozwojowa inwestycja, 4) nowe drogi i infrastruktura dla ludzi młodych, którzy chcą zostać w mieście i tu budować domy - brak takich inicjatyw ze strony burmistrza, jedynie inwestycje na oś.Leśna to projekt rozpoczęty za Czapli, nowy pomysł od Radnych na kolejne strefy rozwojowe w Turku - BRAK, liczy się kawałek chodnika, latarnia, ławka i dojazd pod klatkę samochodu z zakupani jak na Ul.Wyszyńskiego, 5)populizm i rozdawnictwo mam na myśli budownictwo socjalne i komunalne, większość ludzi, którzy chcą pracować mają pracę i zarabiają na tyle, że starcza im do pierwszego, przy bezrobociu na poziomie 4% nie pracują tylko ludzie, którzy nie chcą pracować, 6) inwestycje drogowe sprzyjające rozwojowi gminy Turek, a nie Turku - ul.Kaczmarskiego, nie jest to droga rozwojowa dla miasta tylko Grabieńca i Obrzębina za nasze podatki, proszę teraz szanownych radnych i burmistrza, ażeby zwrócili się z petycją do gminy o dofinansowanie ul.Dąbrowskiego, Sportowej, Kączkowskiego, Orzeszkowej itp. 7)zaniechania dotyczące budowy drogi 3Z!!! Gigantyczne kwoty na opracowanie dokumentacji pod budowę tej drogi, ogromne potrzeby istnienia tej drogi w tej części miasta i wielkie g...no. Najgorsze jest to, że burmistrz odpowiedzialność za niepowodzenie tej inwestycji upatruje u Pańczyka, pokazuje tym samym swoją bezradność, brak zaangażowania i determinacji w ten projekt.Pańczyk stał się kozłem ofiarnym rozgrywki budżetowej i wytłumaczeniem Pana NIC nie mogę!!! z tym zrobić!!!! 8) wycofanie z budżetu opracowania dokumentacji projektowej pod budowę ul Sosnkowskiego, bez informacji o tym fakcie mieszkańców, pocichu, potajemnie, może nie zauważą! W zamian ufundowano drogę dojazdową do budowy gabinetu lekarskiego pewnego lekarza (ul.Piwna).
Gość - Olo w piątek, 31 sierpnia 2018 13:37

Zgadzam się z tym komentarzem i wyliczeniem "anty-działań" Burmistrza.

Zgadzam się z tym komentarzem i wyliczeniem "anty-działań" Burmistrza.
Gość - Gość w środa, 15 sierpnia 2018 07:07

widać ze wybory już rozpoczęte...

zawód: radny....(loading..85%...)

nagle gęby pełne frazesów i każdy chce wszystkich uszczęśliwiać - nawet na siłę...
ciekawe czy po wyborach tak się będą troszczyli o potrzeby zwykłych mieszkańców...

P.S Proszę o nieusuwanie komentarzy - co się zdarza bardzo często (mimo nie łamania żadnego regulaminu)

widać ze wybory już rozpoczęte... zawód: radny....(loading..85%...) nagle gęby pełne frazesów i każdy chce wszystkich uszczęśliwiać - nawet na siłę... ciekawe czy po wyborach tak się będą troszczyli o potrzeby zwykłych mieszkańców... P.S Proszę o nieusuwanie komentarzy - co się zdarza bardzo często (mimo nie łamania żadnego regulaminu)
Gość - matoły w wtorek, 14 sierpnia 2018 22:21

Inwestor chce wybudowac myjnie burmistrz z radnymi zaglosowali za tym, ze mu na to pozwalaja. Jesli jest wszystko zgodne z prawem starosta musi pozwolic.

Inwestor chce wybudowac myjnie burmistrz z radnymi zaglosowali za tym, ze mu na to pozwalaja. Jesli jest wszystko zgodne z prawem starosta musi pozwolic.
Gość
poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Zdjęcie captcha

Redakcja:

Redaktor: Katarzyna Błaszczyk

Kwiatowa 24, 62-700 Turek
Telefon: 508 220 173
e-Mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.