Uwaga

Nie wybrano kategorii lub kategoria nie zawiera żadnej zawartości

Nie zmarnujmy tego czasu- czyli „Protest z wykrzyknikiem” w Turku

Protest nauczycieli w Turku

Godziwego wynagrodzenia oraz poszanowania godności i honoru dla nauczycieli domagali się ci, którzy podczas pikiety na placu Wojska Polskiego w Turku wspierali protestujących od poniedziałku pedagogów. W „Proteście z wykrzyknikiem” udział wzięli nie tylko członkowie grona nauczycielskiego, ale też popierający ich postulaty mieszkańcy miasta.

Rozmowy ZNP ze stroną rządową nie przyniosły oczekiwanych rezultatów i ogólnopolski strajk nauczycieli rozpoczął się w poniedziałek, 8 kwietnia. Włączyły się do niego niemal wszystkie szkoły i przedszkola w powiecie tureckim. W trudnych warunkach, z komisjami, w składzie których w wielu przypadkach nie zasiadają czynni nauczyciele, a jedynie osoby, które mają przygotowanie pedagogiczne, młodzież przystąpiła w środę do egzaminów gimnazjalnych.

W czwartkowy wieczór na turkowskiej starówce zebrali się ci, którzy chcieli dać wyraz poparcia walczącym o podwyżki nauczycielom. Ci ostatni argumentowali, że chcą godziwie pracować i wychowywać dzieci.

-Przyszliśmy tu na swoich dwóch równych nogach. Dla równowagi na dwóch. Bo jedna noga to pracownicy, którzy stoją przy tablicy, a druga to pracownicy oświaty, którzy dbają o to, żeby w szkołach było czysto, był porządek, by wszystko działało. No i oczywiście wspierający nas dyrektorzy i element najważniejszy- nasi uczniowie. To dla nich do tej szkoły przychodzimy codziennie. To nic, że pusto w kieszeniach, głowa pełna pomysłów. Ciągle przychodzimy pełni nowych pomysłów, wyzwań z ciągłą ochotą. Chcielibyśmy za tę naszą pracę dostać godne wynagrodzenie. I dlatego te dwie nogi do tej szkoły ciągle nas prowadzą. I ta obsługowa i ta merytoryczna noga- mówił Prezes Związku Nauczycielstwa Polskiego w Turku Elżbieta Kaczorowska.

Wiele osób podkreślało, że nie walczą wcale o pieniądze, ale o godność i honor.

Turecka Izba Gospodarcza z myślą o przedsiębiorczo...
Wideo: Pan Tik Tak, Kulfon i Zając Poziomka w powi...

Podobne wpisy

 

Komentarze 68

Gość - Nauczyciel w wtorek, 07 maja 2019 23:27

Skoro nauczyciele tyle zarabiają, mało pracują, mają nadmiar wolnego, to proszę wytłumaczcie mi dlaczego dzieci nauczycieli nie idą w ich ślady. Znam z Turku ponad 200 nauczycieli i tylko dwoje ma dzieci nauczycieli. Czy to to nie świadczy o CZYMŚ. Natomiast Około 90 % dzieci prawników i lekarzy idzie w ślady swoich rodziców. To tez o czymś świadczy.

Skoro nauczyciele tyle zarabiają, mało pracują, mają nadmiar wolnego, to proszę wytłumaczcie mi dlaczego dzieci nauczycieli nie idą w ich ślady. Znam z Turku ponad 200 nauczycieli i tylko dwoje ma dzieci nauczycieli. Czy to to nie świadczy o CZYMŚ. Natomiast Około 90 % dzieci prawników i lekarzy idzie w ślady swoich rodziców. To tez o czymś świadczy.
Gość - uczeń w środa, 17 kwietnia 2019 22:55

Ja mam dobrych nauczycieli, stad wiem, że w bierniku mówi się TĘ, a nie TĄ atmosferę. Wiem też, gdzie postawić przecinki lub inne znaki interpunkcyjne, czego w pana tekście brakuje. Tacy nauczyciele jak pan, to może naprawdę na podwyżki nie zasługują.

Ja mam dobrych nauczycieli, stad wiem, że w bierniku mówi się TĘ, a nie TĄ atmosferę. Wiem też, gdzie postawić przecinki lub inne znaki interpunkcyjne, czego w pana tekście brakuje. Tacy nauczyciele jak pan, to może naprawdę na podwyżki nie zasługują.
Gość - Rodzic w czwartek, 18 kwietnia 2019 09:18

Uczeń?? hahah dobre, dobre. Zwracasz uwagę, a o formie grzecznościowej zapomniałeś. . Należy się Tobie podwyżka należy, należy.

Uczeń?? hahah dobre, dobre. Zwracasz uwagę, a o formie grzecznościowej zapomniałeś. ;). Należy się Tobie podwyżka należy, należy. :p
Gość - uczeń w czwartek, 18 kwietnia 2019 22:51

Formy grzecznościowej "Pan, Pani" używa się po to, aby okazać szacunek. Czy piszący podpisany jako "też nauczyciel" zasługuje na szacunek, skoro kala swoje gniazdo (jeśli jest rzeczywiście nauczycielem)? Jedno jest pewne, ja na pewno byłem uczniem bardzo dobrych nauczycieli

Formy grzecznościowej "Pan, Pani" używa się po to, aby okazać szacunek. Czy piszący podpisany jako "też nauczyciel" zasługuje na szacunek, skoro kala swoje gniazdo (jeśli jest rzeczywiście nauczycielem)? Jedno jest pewne, ja na pewno byłem uczniem bardzo dobrych nauczycieli :D
Gość - Rodzic w piątek, 19 kwietnia 2019 09:30

We wcześniejszym poście napisałeś/aś "ja mam dobrych nauczycieli" jest to czas teraźniejszy. Podpisany ponownie jako "uczeń" w drugim poście napisałeś/aś "jedno jest pewne, ja na pewno byłem uczniem bardzo dobrych nauczycieli" i jest to czas przeszły. Ważne jest, by być uczciwym w wyrażaniu treści, gdyż te opinie zmieniają nastawienie osób, które to czytają. Jeżeli jesteś nauczycielem to podpisz się jako nauczyciel, a jeżeli rodzicem, to podpisz się jako rodzic (nie zastawiajmy się dziećmi)

We wcześniejszym poście napisałeś/aś "ja mam dobrych nauczycieli" jest to czas teraźniejszy. Podpisany ponownie jako "uczeń" w drugim poście napisałeś/aś "jedno jest pewne, ja na pewno byłem uczniem bardzo dobrych nauczycieli" i jest to czas przeszły. Ważne jest, by być uczciwym w wyrażaniu treści, gdyż te opinie zmieniają nastawienie osób, które to czytają. Jeżeli jesteś nauczycielem to podpisz się jako nauczyciel, a jeżeli rodzicem, to podpisz się jako rodzic (nie zastawiajmy się dziećmi) ;)
Gość - też nauczyciel w środa, 17 kwietnia 2019 09:40

Drodzy nauczyciele SP5 lub redaktorze listu do rodziców.
Ten list to strzał w kolano... a argumenty słabe i nieprzekonywujące a wręcz szkodzące.
- nauczyciel nigdy za żadnej władzy nie miał wpływu na kształt podstawy programowej czy kształt organizacyjny systemu szkolnictwa w Polsce (nikt nie pytał nauczycieli czy jest za utworzeniem gimnazjum)
- a ta sterta papierów to dopiero " kwiatek". Dotyczy tylko nauczycieli rozpoczynających pracę , którzy przygotowując się do zajęć muszą pisać konspekty ( to problem pomiędzy tymi nauczycielami a dyrekcją)
- jeśli ktoś pisze, że podstawy programowe są zbyt obszerne i nie potrafi poradzić sobie z ich realizacją to zwyczajnie nie nadaje się do tego zawodu
-z arogancją to nie dyskutuje bo zawsze są to indywidualne odczucia
- a jeśli chodzi o tą spokojną atmosferę to jest ona niemożliwa, ponieważ i tak całą swoją energię nauczyciele poświęcają na walkę między sobą o nadgodziny, wysokość dodatku motywacyjnego, "wazeliniarstwu" ujmując to kolokwialnie
- indywidualizacja nauczania to " bułka z masłem" dla przeciętnego nauczyciela.
Sami widzicie drodzy nauczyciele, że nie popisaliście się tym listem a wręcz zaszkodziliście

Drodzy nauczyciele SP5 lub redaktorze listu do rodziców. Ten list to strzał w kolano... a argumenty słabe i nieprzekonywujące a wręcz szkodzące. - nauczyciel nigdy za żadnej władzy nie miał wpływu na kształt podstawy programowej czy kształt organizacyjny systemu szkolnictwa w Polsce (nikt nie pytał nauczycieli czy jest za utworzeniem gimnazjum) - a ta sterta papierów to dopiero " kwiatek". Dotyczy tylko nauczycieli rozpoczynających pracę , którzy przygotowując się do zajęć muszą pisać konspekty ( to problem pomiędzy tymi nauczycielami a dyrekcją) - jeśli ktoś pisze, że podstawy programowe są zbyt obszerne i nie potrafi poradzić sobie z ich realizacją to zwyczajnie nie nadaje się do tego zawodu -z arogancją to nie dyskutuje bo zawsze są to indywidualne odczucia - a jeśli chodzi o tą spokojną atmosferę to jest ona niemożliwa, ponieważ i tak całą swoją energię nauczyciele poświęcają na walkę między sobą o nadgodziny, wysokość dodatku motywacyjnego, "wazeliniarstwu" ujmując to kolokwialnie - indywidualizacja nauczania to " bułka z masłem" dla przeciętnego nauczyciela. Sami widzicie drodzy nauczyciele, że nie popisaliście się tym listem a wręcz zaszkodziliście
Gość - Ciekawi w wtorek, 16 kwietnia 2019 19:32

Ile wam płacą za hejtowanie nauczycieli? 500+?

Ile wam płacą za hejtowanie nauczycieli? 500+?
Gość - Tata ucznia w czwartek, 18 kwietnia 2019 10:22

Jak czytam to nie ma tu hejtu. Są opinie jakie należy zebrać w całość i coś poprawić. Jeżeli zwraca mi uwagę Ten z czyjej kieszeni idzie wypłata to nie mówię, że hejtuje tylko zwraca mi uwagę na ważny, aspekt w moich zadaniach. Jeżeli nie zrozumiem co mi ktoś radzi to krzywdzę drużynę i inne osoby z tym związane. Tu nie będę ważny "JA" tylko większość. Strajk może nie da Wam pełnych podwyżek narzuconych przez szefa ZNP, ale jego koniec może da lekcję: tolerancji również dla niestrajkujących, lojalności, czytania ze zrozumieniem i logicznego wyciągania wniosków. Mam wiarę, że nauczyciel to sobie poukłada i zrozumie wreszcie co robił źle przed i w trakcie trwającego strajku, oraz jakimi priorytetami tak naprawdę się kierował oraz w co dał się wplątać.
Dodam jeszcze, że "zakuwanie" nauki przez uczniów nie rozwija ich kreatywności połączonej z logiką. Tym obecnym systemem edukacji (grzecznie pisząc) "wychowuje się" na ludzi zadaniowych, którzy są niezbędni dla elit u jakich niekoniecznie ocena "tego systemu" była wyznacznikiem w nauce.

Jak czytam to nie ma tu hejtu. Są opinie jakie należy zebrać w całość i coś poprawić. Jeżeli zwraca mi uwagę Ten z czyjej kieszeni idzie wypłata to nie mówię, że hejtuje tylko zwraca mi uwagę na ważny, aspekt w moich zadaniach. Jeżeli nie zrozumiem co mi ktoś radzi to krzywdzę drużynę i inne osoby z tym związane. Tu nie będę ważny "JA" tylko większość. Strajk może nie da Wam pełnych podwyżek narzuconych przez szefa ZNP, ale jego koniec może da lekcję: tolerancji również dla niestrajkujących, lojalności, czytania ze zrozumieniem i logicznego wyciągania wniosków. Mam wiarę, że nauczyciel to sobie poukłada i zrozumie wreszcie co robił źle przed i w trakcie trwającego strajku, oraz jakimi priorytetami tak naprawdę się kierował oraz w co dał się wplątać. Dodam jeszcze, że "zakuwanie" nauki przez uczniów nie rozwija ich kreatywności połączonej z logiką. Tym obecnym systemem edukacji (grzecznie pisząc) "wychowuje się" na ludzi zadaniowych, którzy są niezbędni dla elit u jakich niekoniecznie ocena "tego systemu" była wyznacznikiem w nauce.
Gość - Mama ucznia w czwartek, 18 kwietnia 2019 23:08

Proszę napisać do minister Zalewskiej na temat obecnego systemu edukacji, podobno reforma to wielki sukces i nawet jeśli byłaby to prawda, to ten sukces wypracowali nauczyciele. A skoro strajkują, to już nie wiem, co o tym myśleć, nawet logicznie. POPIERAM NAUCZYCIELI!
A czy popierasz przyznanie 1,5 miliona złotych na muzeum Rydzyka albo podwyżki dla służby więziennej o 650 zł z wyrównaniem od stycznia - wszystko przyznane w czasie strajku nauczycieli.
POPIERAM NAUCZYCIELI!

Proszę napisać do minister Zalewskiej na temat obecnego systemu edukacji, podobno reforma to wielki sukces i nawet jeśli byłaby to prawda, to ten sukces wypracowali nauczyciele. A skoro strajkują, to już nie wiem, co o tym myśleć, nawet logicznie. POPIERAM NAUCZYCIELI! A czy popierasz przyznanie 1,5 miliona złotych na muzeum Rydzyka albo podwyżki dla służby więziennej o 650 zł z wyrównaniem od stycznia - wszystko przyznane w czasie strajku nauczycieli. POPIERAM NAUCZYCIELI!
Gość - Apeluję w wtorek, 16 kwietnia 2019 12:59

Co roku dostają od rodziców bądź uczniów kwiaty, podziękowania, często również bardzo drogie prezenty, np. karty upominkowe do jubilera za 500 zł. W tym roku nie powinni dostać nawet suchego patyka. Gdyby rodzice byli konsekwentni, nauczyciele powinni zostać pożegnani przed wakacjami pustym słowem "Do widzenia". Tak jak puste są ich listy do uczniów, czy rodziców, że niby dla dobra dzieci walczą. To nie są osoby godne szacunku w tym momencie. Za to, że wykonali swoją pracę (jakże okropnie znienawidzoną i niewdzięczną, jak się teraz okazuje), swoje obowiązki naprawdę nie ma sensu im dziękować. Skończymy z tym skakaniem wokol nich, jakby byli autorytetami.

Co roku dostają od rodziców bądź uczniów kwiaty, podziękowania, często również bardzo drogie prezenty, np. karty upominkowe do jubilera za 500 zł. W tym roku nie powinni dostać nawet suchego patyka. Gdyby rodzice byli konsekwentni, nauczyciele powinni zostać pożegnani przed wakacjami pustym słowem "Do widzenia". Tak jak puste są ich listy do uczniów, czy rodziców, że niby dla dobra dzieci walczą. To nie są osoby godne szacunku w tym momencie. Za to, że wykonali swoją pracę (jakże okropnie znienawidzoną i niewdzięczną, jak się teraz okazuje), swoje obowiązki naprawdę nie ma sensu im dziękować. Skończymy z tym skakaniem wokol nich, jakby byli autorytetami.
Gość - Ja również w wtorek, 16 kwietnia 2019 13:36

Autorytetem nie jest ten, kto pod osłoną dziecka żąda podwyżki. Autorytetem nie jest ten co w idiotycznych nagraniach zasłania się rolnikiem, który otrzyma pieniądze z UNI (nie od rządu), oraz drwi w przekazie z Rolnika. Teraz próbują wybrnąć i niby walczą też o dobra dzieci (listy szkół), lecz w postulatach Broniarz nic nie powiedział o tym co dla dzieci tylko mówił: 1000 zł, a jak nie to strajkujemy i zagrożeni brakiem podejścia do egzaminów będą uczniowie klas ósmych, gimnazjalnych, a teraz maturalnych (zakładnicy strajku). Jak walczycie o swój honor to doprowadźcie te dzieci do zakończenia szkoły podstawowej i średniej oraz złóżcie wypowiedzenia bo jest wam źle.

Autorytetem nie jest ten, kto pod osłoną dziecka żąda podwyżki. Autorytetem nie jest ten co w idiotycznych nagraniach zasłania się rolnikiem, który otrzyma pieniądze z UNI (nie od rządu), oraz drwi w przekazie z Rolnika. Teraz próbują wybrnąć i niby walczą też o dobra dzieci (listy szkół), lecz w postulatach Broniarz nic nie powiedział o tym co dla dzieci tylko mówił: 1000 zł, a jak nie to strajkujemy i zagrożeni brakiem podejścia do egzaminów będą uczniowie klas ósmych, gimnazjalnych, a teraz maturalnych (zakładnicy strajku). Jak walczycie o swój honor to doprowadźcie te dzieci do zakończenia szkoły podstawowej i średniej oraz złóżcie wypowiedzenia bo jest wam źle.
Gość - Rolnik to nasz żywiciel. w wtorek, 16 kwietnia 2019 10:12

Jak kiedyś nie będziesz miał co włożyć na talerz to krowa, tucznik oraz Rolnik będzie dla ciebie pięknym snem i przypomnisz sobie co piszesz. Obyś również nigdy nie doświadczył nawet jednej z chorób, które są zakałą dla ludzi pracujących i niepracujących, a 500+ jest dla nich istotną wartością w funkcjonowaniu. Jesteś niesprawiedliwym w ocenie ignorantem, który musi nabyć pokory w czasie kiedy jesteś tak silny, by szydzić.

Jak kiedyś nie będziesz miał co włożyć na talerz to krowa, tucznik oraz Rolnik będzie dla ciebie pięknym snem i przypomnisz sobie co piszesz. Obyś również nigdy nie doświadczył nawet jednej z chorób, które są zakałą dla ludzi pracujących i niepracujących, a 500+ jest dla nich istotną wartością w funkcjonowaniu. Jesteś niesprawiedliwym w ocenie ignorantem, który musi nabyć pokory w czasie kiedy jesteś tak silny, by szydzić.
Gość - . w wtorek, 16 kwietnia 2019 18:43

Nawiedzone słowa. Czy jesteś księdzem? Ja już takie chwile przeżyłem.

Nawiedzone słowa. Czy jesteś księdzem? Ja już takie chwile przeżyłem.
Gość - nielegalny strajik w poniedziałek, 15 kwietnia 2019 09:53

RODZICE nie dajmy się manipulować STRAJKIEM POLITYCZNYM . Nauczyciele strajkują siedzą w cieplutkich gabinetach szkolnych . Wywalić ze szkół na powietrze niech strajkują. Proszę pokażcie PITY rozliczeniowe to dopiero wyjdzie na jaw ILE ZARABIACIE

RODZICE nie dajmy się manipulować STRAJKIEM POLITYCZNYM . Nauczyciele strajkują siedzą w cieplutkich gabinetach szkolnych . Wywalić ze szkół na powietrze niech strajkują. Proszę pokażcie PITY rozliczeniowe to dopiero wyjdzie na jaw ILE ZARABIACIE
Gość - legalny strajk w poniedziałek, 15 kwietnia 2019 23:31

Szanowny Anonimie!
Jeśli można prosić, podpisz się i pokaż swój PIT, jeśli go posiadasz, bo być może żyjesz z 500+. Uszanuj kobiety, nauczycielki, bo to w ponad 80% one stanowią bazę kadry nauczycielskiej. One wychowują Twoje i własne dzieci, prowadzą gospodarstwa domowe, odgrywają bardzo ważną rolę w społeczeństwie. Są odważne i nie boją się bronić swoich ideałów. POPRZYJ NAUCZYCIELKI i NAUCZYCIELI! Dla dobra dzieci.

Szanowny Anonimie! Jeśli można prosić, podpisz się i pokaż swój PIT, jeśli go posiadasz, bo być może żyjesz z 500+. Uszanuj kobiety, nauczycielki, bo to w ponad 80% one stanowią bazę kadry nauczycielskiej. One wychowują Twoje i własne dzieci, prowadzą gospodarstwa domowe, odgrywają bardzo ważną rolę w społeczeństwie. Są odważne i nie boją się bronić swoich ideałów. POPRZYJ NAUCZYCIELKI i NAUCZYCIELI! Dla dobra dzieci.
Gość - Ojciec dziecka w wtorek, 16 kwietnia 2019 09:19

Przestańcie nadużywać słów "dla dobra dzieci". Strajkując robicie to tylko dla dobra własnej kieszeni, a dziecko "dla większości nauczycieli" jest tarczą (wyjątkiem są rozumni niby łamistrajki to właśnie Ci myślą o uczniach). Dla dobra dzieci to my rodzice nadrabiamy materiał, który to wy w szkole nie przerabiacie. To my wozimy na korepetycje i dokształcamy, a wy zbieracie laury i kasę. Za to, że wszystko robiliście, by strajk trwał, nagrywaliście słabe filmy szydzące z naszych rolników przebrani za krowy to w/g mnie tacy nauczyciele powinni odejść (to rolnik dostanie dopłaty na określonych zasadach, a wy macie zawężone myślenie i z tego szydzicie).
Nasze społeczeństwo w większości nie pracuje w swoim zawodzie i się przekwalifikowuje więc furtkę macie otwartą, tylko nawet teraz jest wam tak dobrze, że nie chcecie odejść i zwolnić miejsce młodym, lecz blokujecie etaty. Narobiliście sobie takiego bigosu, że większość rodziców i uczniów nie będzie miało do Was szacunku za ten kabaret jaki odstawiliście. Ja już straciłem szacunek i posyłając swoje dziecko do szkoły będę miał obraz, że oddaje go w ręce osób niedojrzałych i nieodpowiedzialnych.

Przestańcie nadużywać słów "dla dobra dzieci". Strajkując robicie to tylko dla dobra własnej kieszeni, a dziecko "dla większości nauczycieli" jest tarczą (wyjątkiem są rozumni niby łamistrajki to właśnie Ci myślą o uczniach). Dla dobra dzieci to my rodzice nadrabiamy materiał, który to wy w szkole nie przerabiacie. To my wozimy na korepetycje i dokształcamy, a wy zbieracie laury i kasę. Za to, że wszystko robiliście, by strajk trwał, nagrywaliście słabe filmy szydzące z naszych rolników przebrani za krowy to w/g mnie tacy nauczyciele powinni odejść (to rolnik dostanie dopłaty na określonych zasadach, a wy macie zawężone myślenie i z tego szydzicie). Nasze społeczeństwo w większości nie pracuje w swoim zawodzie i się przekwalifikowuje więc furtkę macie otwartą, tylko nawet teraz jest wam tak dobrze, że nie chcecie odejść i zwolnić miejsce młodym, lecz blokujecie etaty. Narobiliście sobie takiego bigosu, że większość rodziców i uczniów nie będzie miało do Was szacunku za ten kabaret jaki odstawiliście. Ja już straciłem szacunek i posyłając swoje dziecko do szkoły będę miał obraz, że oddaje go w ręce osób niedojrzałych i nieodpowiedzialnych.
Gość - Akacja w poniedziałek, 15 kwietnia 2019 00:31

Nie oceniając słuszności prowadzonego strajku, zastanawia mnie, czy strajkujący nauczyciele mają świadomość, że strajk prędzej czy później się skończy?
A po wszystkim, gdy kurz opadnie, jakie będą ich relacje z koleżankami/kolegami z pracy, których teraz tak chętnie (i niekiedy nawet jawnie) opluwają jadem za brak uczestnictwa w "dobrowolnym" strajku?
Z dnia na dzień zostali wrogami, bo "góra" nie potrafi dojść do porozumienia. A może po wszystkim będą udawać, że nic się nie stało? Tak przecież najłatwiej...

Nie oceniając słuszności prowadzonego strajku, zastanawia mnie, czy strajkujący nauczyciele mają świadomość, że strajk prędzej czy później się skończy? A po wszystkim, gdy kurz opadnie, jakie będą ich relacje z koleżankami/kolegami z pracy, których teraz tak chętnie (i niekiedy nawet jawnie) opluwają jadem za brak uczestnictwa w "dobrowolnym" strajku? Z dnia na dzień zostali wrogami, bo "góra" nie potrafi dojść do porozumienia. A może po wszystkim będą udawać, że nic się nie stało? Tak przecież najłatwiej...
Gość - Ojciec w poniedziałek, 15 kwietnia 2019 16:17

Chciałbym wiedzieć jacy nauczyciele zawiesili swój strajk na czas egzaminów, by im za to podziękować, że nie stawiają dobra dzieci ponad własne korzyści. Właśnie im należy się premia, podwyżka i uznanie przez rodziców. To oni pozostali z dziećmi w najważniejszym dla nich czasie. To oni obronili dobre imię nauczyciela i będzie można mówić, że są wyjątki. Głowa do góry bo ratujecie tych, którzy wciągnięci w polityczną zagrywkę się pogubili. Życzę, by przyszywka "nauczyciela za kasę" nie była Wam dopięta bo na to nie zasługujecie. Właśnie takich nauczycieli chcemy, właśnie takim chcemy oddawać swoje dzieci pod opiekę, właśnie takim należą się wysokie zarobki z naszych podatków.

Chciałbym wiedzieć jacy nauczyciele zawiesili swój strajk na czas egzaminów, by im za to podziękować, że nie stawiają dobra dzieci ponad własne korzyści. Właśnie im należy się premia, podwyżka i uznanie przez rodziców. To oni pozostali z dziećmi w najważniejszym dla nich czasie. To oni obronili dobre imię nauczyciela i będzie można mówić, że są wyjątki. Głowa do góry bo ratujecie tych, którzy wciągnięci w polityczną zagrywkę się pogubili. Życzę, by przyszywka "nauczyciela za kasę" nie była Wam dopięta bo na to nie zasługujecie. Właśnie takich nauczycieli chcemy, właśnie takim chcemy oddawać swoje dzieci pod opiekę, właśnie takim należą się wysokie zarobki z naszych podatków.
Gość - Zenek w niedziela, 14 kwietnia 2019 23:08

PO wkreciło was w politykę co potwierdza poparcie pana Antosik jak ma tak być to morze państwo posłuchajcie rady niejakiego Komorowskiego który radził, masz problem zmień pracę weś kredyt .Pod bronią nikt was w szkole nie trzyma jak tak jest źle.

PO wkreciło was w politykę co potwierdza poparcie pana Antosik jak ma tak być to morze państwo posłuchajcie rady niejakiego Komorowskiego który radził, masz problem zmień pracę weś kredyt .Pod bronią nikt was w szkole nie trzyma jak tak jest źle.
Gość - lepszy uczeń w wtorek, 16 kwietnia 2019 19:38

weź pisze się przez "ź", a może jeśli nie jest wodą przez "ż"

weź pisze się przez "ź", a może jeśli nie jest wodą przez "ż"
Gość
czwartek, 18 kwietnia 2024

Zdjęcie captcha

Redakcja:

Redaktor: Katarzyna Błaszczyk

Kwiatowa 24, 62-700 Turek
Telefon: 508 220 173
e-Mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.