Górska Wycieczka uczniów z Klubu Karate Shinkyokushinkai KSISW

Karate

W dniach 19 – 21 maja 2023 r. grupa uczniów z Klubu Karate Shinkyokushinkai KSISW z Grzymiszewa pod kierunkiem shihan Dariusza Jasiakiewicza 5 dan oraz 20 uczniów z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Grzymiszewie pod opieką pani Bożeny Grzelak była na wycieczce turystyczno – integracyjnej z elementami profilaktyki.

19 maja wyjechaliśmy do Kowar. Po drodze odwiedziliśmy Wrocław, gdzie o godzinie 11.00 zobaczyliśmy pokaz multimedialnej fontanny, największej tego typu w Polsce. Wodne widowisko zsynchronizowane jest ze starannie dobraną muzyką, oświetleniem, multimedialnymi animacjami, co daje niesamowite wrażenie artystyczne.
Byliśmy także na wrocławskim rynku, spacerując szukaliśmy wrocławskich krasnali.

Późnym popołudniem dotarliśmy do pensjonatu Viktoria w Kowarach. Po zakwaterowaniu, zjedliśmy smaczną obiadokolację. Dzień zakończyliśmy meczem piłki nożnej.

Drugiego dnia udaliśmy się na wyprawę do wodospadu Myi – czwartego co do wysokości wodospadu w polskich Karkonoszach. Po południu odwiedziliśmy Karpacz, miasto, które nadal zachowało kameralną atmosferę górskiego kurortu.

Powróciliśmy do pensjonatu na obiadokolację, a drugi dzień zakończyliśmy dyskoteką w ośrodku.

Ostatni dzień naszej wyprawy , po śniadaniu i wykwaterowaniu z pensjonatu, rozpoczęliśmy od radoczynnego źródełka wody u podnóża góry Siodlak w nieczynnym kamieniołomie nad Kowarami. Napełniliśmy nasze butelki wodą oznaczoną jako „Źródło nr 26” i udaliśmy się na kolorowe jeziorka, czyli leśne szlaki do 3 jezior – żółtego, purpurowego i błękitnego – powstałych w wyniku wydobywania minerałów.

Wróciliśmy do autokaru i wyruszyliśmy w podróż do Grzymiszewa. Ostatnim punktem naszej wycieczki był pobyt w McDonalds. Około godziny 20.00 dotarliśmy do szkoły, gdzie czekali na nas rodzice.

Wycieczka była udana, pełna wrażeń, dopisywał nam humor i słoneczna, majowa pogoda. Mamy nadzieję, że powrócimy tam za rok. Podziękowania dla Burmistrza Tuliszkowa i sponsorów Klubu.

Warsztaty w Zagrodzie Edukacyjnej w Olszówce
Ogłoszenie o trzecim przetargu ustnym nieograniczo...